Alla inlägg under juli 2013

Av Therese - 25 juli 2013 21:56

Äntligen har det blivit dags för semester! Det kommer bli så skönt att bara koppla av och ta dagen som sen kommer speciellt då de sista dagarna varit väldigt känslomässigt utmattande på ett flertal olika sätt.
Jag startar semestern med en tripp till Furuvik på lördag då det var en evighet sen jag var där samt för att se Stiftelsen som spelar där på kvällen.
Jag hoppas även att jag ska få pussa och kramas med min stora kärlek här i livet (min 1,5 åriga systerson/gudson) då jag känner att jag behöver det känslomässigt. Den kärleken jag känner för honom är enorm!

Kram på er och njut av sommaren!!!

Av Therese - 19 juli 2013 12:28

Idag har jag en ledigdag från jobbet och tänker fylla den med hårfärgning, storhandling av mat samt en tur till Alfta ikväll med ett gäng tjejer för att lyssna och dansa till Barbados! Det kommer bli riktigt roligt har jag en känsla av.

Det utlovade inlägget om min katt kommer vid ett annat tillfälle då jag fortfarande tycker det är flr jobbigt att skriva om.

Kram på er alla och ha en bra helg för det tänker jag ha!

Av Therese - 13 juli 2013 19:50

Kommer utan tvekan börja kl 22:35 på SVT1 och sluta en timme senare. Då ska dom nämligen visa Westlifes avskedskonsert från Crokepark i Dublin. Mina tårar kommer att spruta från första minut då den gruppen har och kommer alltid att betyda ovärderligt mycket i mitt liv! Jag kommer aldrig sluta lyssna på deras låtar eller sluta följa killarna som ingick i gruppen nu när dom bygger upp sina solokarriärer på varsitt håll. Min absolut största favorit har alltid varit Nicky Byrne då hans raspiga röst alltid fått mig att rysa av välbehag, hans utseende gör ju inte saken sämre om man säger så. 


 

Jag kommer alltid älska er!


 

Mumsfillibabba! 


Kram på er alla för nu.....

Kommer ett inlägg senare i natt eller i morgon om det tuffa jag upplevde i Torsdags då min lilla älskling somnade in.....


Av Therese - 8 juli 2013 22:52

Idag har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv! På Torsdag är det dag för min älskade bebis att få somna in. Är så ledsen att hans första tid i fel familj kan få förstöra ett litet djur så som min älskade katt blivit. Jag älskar honom över allt annat och det är för hans skull jag tagit detta beslut. Men det blir inte mindre jobbigt för det och jag bävar för hur jag ska må när Torsdagen är här. Hur jag ska må efteråt och till helgen då jag är ledig och hemma vill jag inte tänka på. Tur jag har två älsklingar kvar i livet som jag kan kramas och gosa med. De kommer att hjälpa mig mycket i bearbetningen har jag en känsla av.

Folk som säger att det bara är ett djur och att det är larvigt att man blir ledsen och trasig som människa när nått händer dom har ingen aning om vad dom pratar om!

Kram på er.

Av Therese - 6 juli 2013 21:38

I går efter jobbet så satt jag mig i bilen och styrde ner mot Stockholm för att gå på Skansen och se/lyssna och träffa grabbarna i Barbados igen. Grabbarna som varit och är fortfarande en stor del i mitt liv i över 10 år. Jag älskar verkligen den gruppen och har många unika upplevelser att tacka dom för! Deras musik blir jag aldrig trött på och kommer aldrig att sluta lyssna på dom.

Deras logga sitter för evigt på mitt vänstra smalben sen 2005. Loggan är designad av Magnus Carlsson 1994 och på bilden har han stolt skrivit sin autograf över.Detta var allt för mig denna gång.Kram på er alla.

Av Therese - 2 juli 2013 20:18

Nu halvligger jag i soffan och slötittar på allsången efter en som vanligt bra dag på jobbet. Fick även reda på att jag fick förlängd anställning och det känns riktigt skönt då jag trivs som fisken i vattnet på jobbet och jag älskar verkligen mina kollegor. Det är roligt att gå upp och gå till jobbet även fast det de flesta dagarna betyder tidiga mornar. Jag älskar den känslan så tack så mycket för det kollegor!!!!

I kväll blir det nog tidigt i säng då jag är rätt trött idag och var de i går oxå. Men det fixar vi nog till med lite mer sömn i natt. Måste ju vara pigg och utsövd tills på Fredag då det blir en liten roadtrip... :)

Kram på er där ute.
Tack och Hej för denna gång.

Presentation


Jag är en hockeyintresserad (Brynäs IF såklart) tjej bosatt i Gävle. I denna blogg kommer jag att ventilera det mesta som sker i mitt liv. Allt jag skriver kommer vara rakt och ärligt oavsett vad det handlar om!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards