Direktlänk till inlägg 30 september 2013

Jobbigt....

Av Therese - 30 september 2013 16:11

Idag är ingen bra dag. Vaknade med "lite" värk i kroppen men nu på eftermiddagen har värken ökat och nu är den uppe i en nivå som är outhärdlig utan mina starka smärtstillande. Så min tänkta tripp ner till stan får jag skjuta på till i morgon eller nått. :(
Blir att ta det lugnt resten av denna dag och kolla på tv och försöka vila mig i form igen.

Kram på er alla och extra kramar till alla andra därute som lever med fibromyalgi.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 21 november 2013 21:46

Hej på er. I detta inlägg kommer jag att ventilera nått som har skett och gjort mig både arg,frustrerad och besviken. Kommer inte nämna namn men personen/personerna vet nog redan innerst inne vad jag tycker men kanske inte har erkänt det för sig sjä...

Av Therese - 18 november 2013 22:24

Hej på er alla! Ledsen att jag varit lite frånvarande den siata tiden men mitt liv har rullat på med jobb, värk och ishockey. Idag tänkte jag göra en liten lista på vad jag gillar minst för tillfället i mitt liv.... * Min förbannade sjukdom s...

Av Therese - 24 september 2013 11:43

I Lördagsmorse satte vi oss i bilen för att styra ner till Växjö och se bästa laget spela match. Resan var inte alls planerad utan vi pratade löst om det mest på skämt i Torsdags efter matchen mot HV71. Resan ner var fylld av skratt och en massa tok ...

Av Therese - 19 september 2013 23:11

Hur mycket man kan älska ett lag och en förening! Så mycket som jag älskar Brynäs IF trodde jag inte var möjligt, jag brinner verkligen för den föreningen och ishockeyn som sport! Går det tungt för grabbarna i SHL så mår inte jag bra, går det bra för...

Av Therese - 10 september 2013 22:41

Jag gör min sista vecka som anställd på operation denna vecka. Min kropp motarbetar mig nått så oerhört då värken inte är att leka med om man säger så. Det är inte den värsta tänkbara smärta för då hade jag inte kommit upp ur sängen. Men ont som fan ...

Presentation


Jag är en hockeyintresserad (Brynäs IF såklart) tjej bosatt i Gävle. I denna blogg kommer jag att ventilera det mesta som sker i mitt liv. Allt jag skriver kommer vara rakt och ärligt oavsett vad det handlar om!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards