Direktlänk till inlägg 1 september 2013

Städat och helt slut.....

Av Therese - 1 september 2013 20:48

Idag har jag varit flitig och damsugit lägenheten, torkat golv samt städat toaletterna. Sånna där tråkiga saker men sånt man måste göra.
Innan det var Pappa här och kopplade och satte upp taklampor i två av rummen samt hjälpte till att borra hål och skruva upp en spegel. Skönt att ha fått det gjort, nu är det bara tavlorna som ska upp i mitt rum men tar det vid ett annat tillfälle då min kropp nu skriker av smärta.
Min fibromyalgi gillar inte att jag tar på mig sånna här stora städprojekt men som vanligt lyssnar jag inte på den utan bara kör på. Men det måste ju bli gjort!!!
Ikväll blir det att ta en Tramadol om jag skafå sova nått, och sova måste jag då jobbet kallar kl 07:30 i morgonbitti!

Kram på er därute.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 21 november 2013 21:46

Hej på er. I detta inlägg kommer jag att ventilera nått som har skett och gjort mig både arg,frustrerad och besviken. Kommer inte nämna namn men personen/personerna vet nog redan innerst inne vad jag tycker men kanske inte har erkänt det för sig sjä...

Av Therese - 18 november 2013 22:24

Hej på er alla! Ledsen att jag varit lite frånvarande den siata tiden men mitt liv har rullat på med jobb, värk och ishockey. Idag tänkte jag göra en liten lista på vad jag gillar minst för tillfället i mitt liv.... * Min förbannade sjukdom s...

Av Therese - 30 september 2013 16:11

Idag är ingen bra dag. Vaknade med "lite" värk i kroppen men nu på eftermiddagen har värken ökat och nu är den uppe i en nivå som är outhärdlig utan mina starka smärtstillande. Så min tänkta tripp ner till stan får jag skjuta på till i morgon eller n...

Av Therese - 24 september 2013 11:43

I Lördagsmorse satte vi oss i bilen för att styra ner till Växjö och se bästa laget spela match. Resan var inte alls planerad utan vi pratade löst om det mest på skämt i Torsdags efter matchen mot HV71. Resan ner var fylld av skratt och en massa tok ...

Av Therese - 19 september 2013 23:11

Hur mycket man kan älska ett lag och en förening! Så mycket som jag älskar Brynäs IF trodde jag inte var möjligt, jag brinner verkligen för den föreningen och ishockeyn som sport! Går det tungt för grabbarna i SHL så mår inte jag bra, går det bra för...

Presentation


Jag är en hockeyintresserad (Brynäs IF såklart) tjej bosatt i Gävle. I denna blogg kommer jag att ventilera det mesta som sker i mitt liv. Allt jag skriver kommer vara rakt och ärligt oavsett vad det handlar om!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards