Alla inlägg den 21 november 2013

Av Therese - 21 november 2013 21:46

Hej på er.
I detta inlägg kommer jag att ventilera nått som har skett och gjort mig både arg,frustrerad och besviken. Kommer inte nämna namn men personen/personerna vet nog redan innerst inne vad jag tycker men kanske inte har erkänt det för sig själv än.

Jag fattar inte hur man tänker bara när man säger en sak för att sen säga en annan sak till andra. Det kallas att gå bakom ryggen och det gör man inte mot folk! Man ger inte en människa falska förhoppningar ena minuten för att sen släcka dom brutalt den andra och sen inte stå för det! Ärlighet hade varit den rätta taktiken är jag övertygad om!

Var det värt att offra det vi hade då vi aldrig kommer att kunna få tillbaka det igen?!

Tack för mig.......


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en hockeyintresserad (Brynäs IF såklart) tjej bosatt i Gävle. I denna blogg kommer jag att ventilera det mesta som sker i mitt liv. Allt jag skriver kommer vara rakt och ärligt oavsett vad det handlar om!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards